Elektronikus ügyintézés Vaján

Önkormányzatunk számára fontos az állampolgárok gyors és hatékony kiszolgálása. Bízunk abban, hogy ez elektronikus ügyintézési lehetőségek biztosítása településünk lakossága körében népszerű lesz, s a jövőben egyre többen veszik majd igénybe ezt a korszerű ügyintézési formát.

 

Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól 2015. évi CCXXII. szóló törvény 108. § (1) bekezdése alapján az elektronikus ügyintézésre kötelezett szervezetek 2018. január 1. napjától kötelesek az ügyek elektronikus intézését az E-ügyintézési tv.-ben meghatározottak szerint biztosítani.

 

Az elektronikus ügyintézési felület eléréséhez szükséges hogy Ön rendelkezzen ügyfélkapu azonosítással, mert szolgáltatásainkat a törvényi szabályok értelmében csak megfelelő hitelesítést követően veheti igénybe.

 

IDE KATTINTVA ELÉRHETŐ SZOLGÁLTATÁSUNK!